alt
Mirabilia • Wanderer 27.1.2011 22:57

Dneska sem udělala prvni krok k peklu v němž se schovava krasa.. Krok, kteremu sem se vyhybala už vic jak třičtvrtě roku.. Nezvladla sem to. Koupila sem si ji.. Je to neodpustitelne...

ja vim, je to chyba

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
estrius • Nobleman 22.2.2011 17:25

RUSTY : Vim. Ségra si ho kupovala. Ale ty zřejmě víš víc. Vlastně ze všech nejvíc, co?

alt
RUSTY • Vampiress 14.2.2011 00:06

Dávaj tam ještě ty bezva fotoromány? Nevíš?

alt
estrius • Nobleman 13.2.2011 23:38

DoctoreX: Já si tady na nic nehraju. Jen chci naznačit, že o mě nic nevíš.
RUSTY: To bude asi nejlepší.

alt
RUSTY • Vampiress 13.2.2011 21:28

estrius: Jsi zaslepen. Drž se dál své jednostranné pravdy, a my si půjdeme číst články z Bravíčka.

alt
DoctoreX • Priest • Správce13.2.2011 21:09

estrius: Já taky studuji Právo a právní vědu a stejně bych si nelajznul si tu hrát na právníka. Vzhledem k věku bys stejně nebyl ve vyšším ročníku a jako prvák že bys hned rozumněl všemu... A když už se bavíme o čtení zpět, přečti si, co jsem napsal. Je tam spousta myslím a žádné vím.

alt
estrius • Nobleman 13.2.2011 20:45

DoctoreX : Mam zkušenosti a jsem na cestě ke kvalifikaci. Dokonce. Prostě tohle vim. V tomhle problému se zcela orientuju. Na základě čeho soudíš, že to tak neni? Jak víš, že nestuduju psychologii, nebo psychiatrii? Znáš mě osobně že víš, že nevim co jí chybí? Léčba šokem je někdy fajn věc. Ale NE u sebepoškozování. Vlastní zkušenost a vědomosti . ne načtený články z Bravíčka. Ten pocit neni nutnej. Psal jsem proč se může zdát odmítavá, ale už se nebudu opakovat. jestli tě to opravdu zajímá, vrať se v komentářích zpět.

alt
Man in white • Vampire • Správce13.2.2011 19:10

MilujuBublinky: Co se směješ? Že sis zabrala jubilejní stý komentář, na který jsem si brousil zuby já? On Tě ještě smích přejde

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 13.2.2011 18:10

(:

alt
RUSTY • Vampiress 13.2.2011 15:38

DoctoreX: Děkuji za podporu a především za zdravý a nezkalený přístup k věci. Tomu se říká Osvícení!

alt
FireFly • Lady 13.2.2011 09:07

DoctoreX : lepší než kvalifikace je snad vlastní zkušenost ne ?
Já už to vzdavam .. odchazim z tehle diskuse.. bye

alt
DoctoreX • Priest • Správce12.2.2011 23:29

estrius: Ona se poslala do háje sama svými reakcemi. A nic proti tobě, ale myslím si, že ani ty ani nikdo z nás nejsme kvalifikováni na to abychom mohli říct: "vim přesně kde je a co potřebuje."
A pokud si myslíš, že lidé co na ni byli tvrdí si nikdy neprošli v životě těžkými obdobími, tak se mýlíš. Osobně mám s léčbou šokem mnohem lepší zkušenosti než s klepáním na ramínko.
A vážně z ní nemám pocit, že si chce nechat pomoct.

alt
estrius • Nobleman 12.2.2011 23:20

DoctoreX : Já jsem si prošel stejnou fází jako ona, podle toho co píše vim přesně kde je a co potřebuje. A poslat jí do háje s tim, že je její problém trapnej a že kdyby chtěla tak ho nemá opravdu neni ono. Politovat podle mě nechce, i když trochu soucitu ještě nikdy nikoho nezabilo. Někdo kdo by si chtěl nechat pomoc by se takhle choval. Ano. Protože slova "Ne", "Nejde to", "Nemá to cenu", nejsou slova nechuti po pomoci, ale beznaděje.

alt
DoctoreX • Priest • Správce12.2.2011 20:58

tak jo...už jsem se do téhle debaty nechtěl zapojovat, ale nemůžu jinak.
Snažil jsem se pochopit, co se jí děje, doufal sem, že mi odepíše. Popíše svůj problém, protože jinak si tu všichni jen vymýšlíme pitomosti. Daří se jí nás skvěle rozeštvat.
Copak nevidíte, že jí jde jen o to, aby ji někdo politoval? Protože kdyby ten problém chtěla řešit, musí se chovat jinak.
Jen tak mimochodem, co sem vlastně napsala? Pročtěte si prosím všechny její příspěvky a za každou konkrétní informaci mi můžete dát facku.
Pokud si chce nechat pomoc, pak musí napsat víc. Pokud si chce jen vylévat srdíčko, pak má Rusty bohužel pravdu a dost z vás jí dluží omluvu.
Chci po vás jen jedno jediné, pročtěte si, prosím, ještě jednou celou diskuzi. Zkuste si představit někoho, kdo si chce nechat pomoct. Choval by se takhle? Kde je pokora? Copak někdo požádá o pomoc a pak si ještě bude diktovat její formu?

alt
FireFly • Lady 12.2.2011 16:54

Jděte se píchnout s fetákama .. to není vůbec to samý jako se řezat ..
MB : No od tebe fakt radši pomoc nechcem ..
RUSTY : Ted nevím, kdo z nás všech je větší magor ? někdo má jizvy na ruce někdo na mozku ,, hm ??

alt
estrius • Nobleman 11.2.2011 17:12

MilujuBublinky : Tim chceš naznačit že jsem troska?

alt
RUSTY • Vampiress 11.2.2011 16:13

Ať mi políbí rukáv, se tady nebudu zabejvat rozmazlenou a ignorantskou gumou, který něco datluju jak d**il a ona zakdáká - Nééé já to číst nebudu!
Hovno Afghánistán! Na Antarktidu bych se zdáchla! To je taky od A!

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 11.2.2011 16:05

nj tak to je těžký. spousta lidí se ti snažila poradit, ale komu není rady... prostě evidentně nechceš pomoc.
Doctorex ti tady napsal krásnej odstavec a ty na to "vy mě nechápete, neznáte mě, vůbec nemá cenu sem psát" tak já nevim. mně už to přijde trochu komický.

takže Rusty, všecko špatně... měli sme udělat: Ano, Mirabilio, jsi nesmírně důležitá a velice tě chápeme, protože jsme stejný trosky a řádně tě litujeme.

alt
estrius • Nobleman 11.2.2011 02:47

RUSTY : Ne. ty seš blbá kráva. Čekal jsem, že jseš na dost nízký existenční úrovni, ale že je to s tebou tak zlý mě ani nenapadlo. Z tvojí reakce usuzuju, že uznáváš že mam asi v něčem pravdu a že o daném tématu vim víc než ty. Protože omezený lidi v situacích kdy neví co říct reagujou přesně takhle - rejpnou do slabin. Řežu se a neni to nic pěknýho. Ale když vidim, jak si ubohá, řikam si že jsem na tom ještě dobře. Je mi tě líto.

alt
RUSTY • Vampiress 11.2.2011 01:39

Mira: Tak jsi blbá kráva a podřež se.
Estrius: A ty se podřež taky.
A bude klid.

alt
estrius • Nobleman 11.2.2011 01:19

RUSTY : Psychologie závislostí. Aha, o co se pokoušíš teď? Z vlastní skušenosti vim, že bolest JE závislost. Sakra že v tom plavu léta. A dá se srovnávat se závislostí na drogách. Ano. proto chápu toho tbýho modelovýho feťáka kterýho si mi předhodila. Ve většině příkladů k drogám svede nějakej problém. A je celkem jedno jakej. Chápu, že tomu člověku se prostě nelíbí realita a tak z ní chce uniknout. A daří se mu to. Je mu líp. Netvrdim, že je to dobrej způsob. Ale je to účinnej způsob. Alespoň zezačátku. Pak, když si zvykneš na počáteční dávku, musíš přitvrdit. A když se rozhodneš přestat, je to dost těžký, protože ten reálnej svět je v kontrastu s tim vyfetlym dost nebarevnej a krutej. Jasně - občas po tom chytáš deprese, jenže to se ti stává až v době, kdy už nemůžeš jinak. Máš pravdu. Ten feťák neni o moc jinej než já.
Ano, se sebevraždou to nemá nic společnýho. Jde o tu bolest. Ta teorie s převáděnim psychické bolesti na fyzickou může být jedna z pravd. Je to individuální. Prot nechápu, jak můžeš automaticky napsat o někom kdo to dělá, že nemá rád sebe a svý tělo. Co když má? Co když je toho na něj moc? Deprese. Přetlak. Někudy to musí jít ven. Kdo mluví o malym škrábnutí? S tim jsem před několika lety začal. Ale stejně tak, jako u každý drogy musíš zvyšovat dávku. Teď jsou moje jizvy hluboký a rozšklebený. Nechlubim se, ani se za to nestydim. prostě jsou. A jestli to bolí? Jo, bolí. Když si to potom zasypeš solí. A to rvaní vlasů bolí taky, ale ne tak moc. Stejně tak jako mlácení rukou, nebo hlavou o zeď, škrábání se do krve, pálení kůže nažhavenými předměty, pořezaný chodidla, stříkance krve na dveřích, otisky zubů na předloktí, co chceš ještě kurva slyšet? Říkáš, že to jsou většinou lidi, co se nenávidí. Většinou, takže ne vždycky. Jak si můžeš dovolit někoho odsoudit na základě slova "většinou"? A i když to tak je, nemyslíš, že právě proto ten člověk potřebuje pomoc? Víš co je zvláštní? Teˇse ptáš Mirabily na pár podstatnejch věcí, ale proč si to neudělala na začátku, dokud tě ještě poslouchala?

alt
Mirabilia • Wanderer 10.2.2011 23:55

ou.. tak tohle ti čist nebudu srry a už se vami dale nebdu zabyvat zabedněnci

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 19:13

Pokud ani po tomhle nepochopíš, co se Ti básník snaží říct, nemá cenu do tebe dál hučet. Bylo by to jako se snažit říct něco někomu, kdo má prsty v uších, zavřený oči a strašně moc nahlas zpívá, jen aby nemusel nic poslouchat a vidět.

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 19:06

Mira: Nemá Tě co mrzet. Nechápu tvůj vztahovačný přístup. Prostě Tě něco trápilo, tak si to sem napsala a lidé odpovídali podle toho co cítili. Je to špatně? Vypadá to, že ano.
Pořád si ale vedeš svou pravdu o tom, jak je Ti tady ubližováno. Což opravdu nechápu! Jak to dopadlo? Vzdáváš to. Očividně stejně jako řešení svého problému.
Estrius vlastně svým způsobem naznačil, že mezi feťákem, alkoholikem a člověkem, který si ubližuje není žádný rozdíl. Dobře budeme se toho držet. Takže ... chápeš lidi, kteří si dobrovolně píchají do těla sračky a ničí se? Můžeš možná tak pochopit to, proč a jak se k tomu dostali. Ale ten samotný akt neschvaluješ (pokud jsi normální jedinec). Proč si cpou do těla takový sračky a ubližují si??? Tak stejný je to s lidma, kteří si takhle fyzicky ubližují? Proč ničí svoje krásný tělo? Proč se tímhle způsobem ničí? Se sebevraždou to nemá nic společného, protože kdyby se chtěli opravdu zabít, tak řezají úplně jiným směrem a hlouběji a udělají to pouze jednou.
Tak proč? Jedna teorie říká, že převádějí psychickou bolest na fyzickou. Tomu už rozumím. Ale upřímně? Opravdu to jedno malé škrábnutí tak bolí? Ne, to tady nebude zas až tak o tom. Jsou třeba holčiny, které si rvou vlasy .... to už asi bolí. Taky znám některé, které se pálí zapalovačem. Taky jednu, která si dělala sirkama spáleniny po kterým zůstávali opravdu ošklivé jizvy. Většinou jsou to lidi, kteří nenávidí sami sebe někde v nitru a takhle se trestají.
Ale copak ty opravdu sama sebe tak nenávidíš? Ztvých úryvků jsem pochopila, že se trápíš kvůli člověk, kterého miluješ. Láska bolí .... to Ti opravdu věřím jako nic jiného. (Ï když jsou věci, které bolí mnohem mnohem víc...). Ale drahá Miro ... teď upřímně? Čeho dosáhneš tím, že budeš ubližovat sama sobě? Ví on o tom co děláš a jak si ubližuješ? Proč to neřeším s nim, co Tě trápí? Nemáš nějakou dobrou duši, které se můžeš svěřit ve svém osobním životě? Která Tě vezme za ruku a vyrazí s tebou někam ven na procházku a přivede Tě nalepší myšlenky?
Já chápu, že se ty trápíš. Ale nechápu to, co děláš a proto nejsem zlá, jen střízlivá svým rozumem. Co Ti z tohoto postupu jednou zbyde? Jen hnusné vzpomínky, stud a nehezké jizvy na rukou, které nic nevyřešily.....

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 18:42

Umíte vy dva číst?

alt
Mirabilia • Wanderer 10.2.2011 14:38

mrzi mě, že to tady takhle dopadlo.. opravdu nema cenu sem něco psat.. každy podle svych zkušenosti.. je to tu opravdu jen na to, aby ste ubližovali, nebo pomahlai..? ja už se nesvěřim, budu sem pouze chodit radit, pokud to ovšem ještě mohu.. DĚKUJU ZA POCHOPENI a už to konečně ukončte, nema cenu vnucovat nazory lidem, kteři maji jinači zkušenosti a nedokaži si spoustu věci představit a už vubec ne vcitit se.. a naposledy řikam JA NECHCI LITOST, ale nepotřebuji ani kritiku! To pochopeni je často duležitějši nežli kritika, neni to ovšem souhlas k tomu, co dělam.. to si uvědomte

alt
estrius • Nobleman 10.2.2011 14:17

Nevíš o čem mluvíš.

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 02:18

Jsem asi hloupá, ale já měla spojenou ehm EMO subkulturu s hudbou a jistým stylem oblečení. Pokud je to tedy opravdu o žiletkách, tak jsem ty výkřiky mladých lidí pochopila asi špatně.

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 02:15

Vidím tady rady, vidím tady tu lítost, vidím různé názory ... vidím tady toho mnoho, ale jediné co nevidím jsou urážky a nadávky.
Prosím Tě jen o to, aby jsi nehledal někde něco, co tam opravdu, ale opravdu není.

alt
RUSTY • Vampiress 10.2.2011 02:12

Pomůže rada alkoholikovi? Možná. Pomůže feťákovi? Možná. Pomůže někomu, kdo si ubližuje? Možná.
Pomůže lítost někomu z nich? Odpověz si sám.

alt
estrius • Nobleman 10.2.2011 00:11

Hele tak jo, řeknu vám o co mi hlavně ve skutečnosti jde. Příde sem člověk, kterej je alkoholik. poradíte mu. Má deprese. poradíte mu. Má špatný vztahy, poradíte mu. Jenže pak se někdo svěří s tim, že má problém se sebepoškozovánim a sesipete se na něj jako psi. Okamžitě ho odsoudíte. Ten člověk potřebuje pomoct a vy uděláte opak, jen proto, že máte skreslenej pohled na věc. Spojujete si to s EMO subkulturou, nebo nevyzrálejma puberťákama (což může bejt pravda, ale o co to dělá problém menším?). Podívejte se na svoje reakce na sebepoškozování a na jiný zpovědi. nejste oběktivní. A některý vaše slova můžou dost ranit člověka, kterej na tom neni dost dobře. Můžu vám říct, že vim co mluvim. I já mam problém se sebepoškozovánim, i když už se to lepší. Snažim se. Ale už jen se snažit byla dlouhá cesta. Ono někdy už jen vylést z postele je dlouhá cesta. Tady jsem hledal pomoc a akorát mě tu lidi odsoudili. Spětně už vim, že jsem si tu na to tolik zvyknul, že jsem reagoval agresivně i na věci, na který jsem nemusel, ale přezto jsem sem nedokázal přestat chodit, protože se to stalo jednim z mejch dalších způsobů sebeničení - vyhádat si místo na slunci. A tak se rovnou ptam - v čem je sebepoškozování jiný než ostatní problémy?

alt
estrius • Nobleman 10.2.2011 00:00

MilujuBublinky: No, nevim jak to je ve skutečnosti, ale občas se to tak jeví.

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 9.2.2011 22:23

estrius: prosimtě........... né tyvole... tady fakt nemá cenu cokoliv říkat asi už :) já jí přece chci ublížit a sama si namastit ego, vid... jo. ted si na to kápnul.

alt
eilen • Turista 9.2.2011 20:10

A bylo snad někde řečeno že to je jednoduchý? Nevím o tom...

alt
estrius • Nobleman 9.2.2011 12:31

eilen: Už asi třikrát jsem souhlasil s tim, že je to důležitý, ano, ale že to zase neni tak lehký jak se zdá.

alt
eilen • Turista 9.2.2011 11:18

estrius: Je to začátek. Bez začátku nemůžeš začít cokoli dělat, protože ten začátek to začne. Nechápeš ani tohle? A co je u mě zabedněnost? Jen povídej, to mě zajímá. ;)

alt
RUSTY • Vampiress 9.2.2011 01:27

Příště tedy zvaž, kdo koho uráží :)
FF: Já myslím, že bychom si moc nerozuměly. Já moc neleju a poslouchám úplně jinou muziku

alt
estrius • Nobleman 8.2.2011 22:58

To jsem byl já :)

alt
Anonymous • Turista 8.2.2011 22:57

FireFly: jo, to je fakt, myslim, že tohle jim nevysvětlíme, na tohle téma už mě napadají samé urážlivé výroky, zatim se vcelku držim...

alt
FireFly • Lady 8.2.2011 21:15

Estrius : nemyslím jako že by se měla zabít .. ale ja se asi zachvili zabiju ... Život je krátký na to abych se hadala s někým,když vím,že stejně ani jedna nazor na tyhle veci nezmení. ..
Rusty : Normalně neskutečně ráda bych te nekdy poznala naživo ... To bylo fakt neco ..

alt
estrius • Nobleman 8.2.2011 19:40

eilen: Samozřejmě že musíš chtít. Ale neni to všechno. Začít chtít je taky dost problém. Nemyslim, že je to chuděrka, ty seš větší a tvoje zabednenost si zaslouží víc lítosti, než její bolest. A těžký to má. Každej to má těžký.
RUSTY: Tak teďs to zabila. Když si člověk uvědomí, že mele sračky, je nejjednodušší udělat : huááá, život je peříčko, já si celou dobu dělala srandu ...

alt
RUSTY • Vampiress 8.2.2011 17:46

LOL Tak jsem si přesně potvrdila mou domněnku, jak tady berou všechno lidi strašně vážně, celej svojí exostenci a všechno. To se pak nelze divit, že se ze všeho poserete fakt :)

alt
eilen • Turista 8.2.2011 10:20

Estrius: Nebuď tak zabedněný. :D Moje hlavní myšlenka spočívá v tom, že dokud nechceš přestat, nepřestaneš... ;) Chceš mi to snad vyvracet? ;)
No a jelikož Mirabilia přestat evidentně nechce, tak to ani nepůjde a její zpověď je je žádost o uznání jaká je chuděrka a jak to má těžký

alt
estrius • Nobleman 7.2.2011 23:18

RUSTY : To ti závidim. Svět by byl krásnej, kdyby to měl každej jako ty. Bohužel to tak neni.
MilujuBublinky : Překlad: Je mi jedno co píše, potřebuju si na někom vylejt mindráky.
elien: Myslim že problémem sebepoškozování je právě ten problém že to člověku dělá dobře, ale ví, že by to neměl dělat, nemam pravdu?
DoctoreX : Ono nejhorší je, že nikdy nikomu nevidíš do mozku. S někym může zahejbat věc, kterou by jinej přešel bez povšimnutí. V tom je to kouzlo lidské osobnosti, takže nemá cenu nikoho soudit na základě vlaszních prožitků, nebo zkušeností. K tomu se mohou přidat i psychické obtíže (ať už jde třeba !jen" o chronické deprese) a člověku se znatelně zůží rozhled. S tim najít si někoho jako podporu souhlasim. Ale moc se mi nelíbí, že zaměňuješ sebevraždu a sebepoškozování. Nejde o tu samou věc, i když to souvisí. Jinak mezi lidi to opravdu chce....

alt
Mirabilia • Wanderer 7.2.2011 22:59

PS: a ještě něco.. nechci žadnou list ani nic jineho, vim že je to špatne a taky se snažim přestat!!!

alt
Mirabilia • Wanderer 7.2.2011 22:58

že sem vubec něco pišu... jsou pochopitelne vaše nazory.. neznate mě, nevite jak sem se snažila přestat, nevite muj přiběh a hlavně si neuvědomujete, že je každy individualni, že i když si člověk prožije něco stejnyho jako jiny, jinak na to reaguje atd.. nema cenu se s vama bavit a už vubec sem něco psat.. mějte sa

alt
FireFly • Lady 7.2.2011 21:09

Na tohle nemam nervy.. konec koncu co ja se do toho vubec pletu ? Spáchejte si sebevraždy všichni a bude klid...

alt
DoctoreX • Priest • Správce7.2.2011 21:01

Přiznám se, že to trochu nechápu. Dobře, opustil tě přítel, nebo co že se ti stalo? Vyrovnává se s tím asi jenom 1 000 000 lidí každý den. Nebo se ti stalo ještě něco straně hrozného, co jsem z téhle zpovědi nepochopil?
Dobře, jsi v depresi, nevidíš cestu ven. Zkus si najít někoho, kdo by ti ji ukázal.
A pokud se řežeš? No a? Myslím si, že je to míň škodlivý než třeba kouření.
Když se na to povdívám naprosto flegmoušsky, máš právo na život. A pokud se rozhodneš ho nevyužít,,,je to asi jen a jen tvoje věc.
Myslím si, že ti tu všichni chtějí pomoct. Ale anonymní psaní tohle nevyřeší. Řekni někomu, komukoli, jděte spolu ven, bavte se. Pokd se budeš jen a jen utápět sama v sobě, pak neexistuje východisko.

alt
eilen • Turista 7.2.2011 20:51

MilujuBublinky: výstižně řečeno. :)

alt
eilen • Turista 7.2.2011 20:49

Tak já s tím třeba zkušenosti mám a vím, že se s tím přestat dá. Není to na celej život a JDE s tím přestat. Jen člověk musí chtít, což naše milá Mirabilia nechce, to je jedinej důvod proč tuhle zpověď napsala... Je super že vydržela tak dlouho, jak psala, pokud je to pravda. Ale ty řeči co tu psala svědčí o tom, že sebepoškozování jí dělá moc dobře a rozhodně nemá v plánu se sebou něco dělat. Můžu si dovolit tohle říct, protože VÍM o čem mluvím.

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 7.2.2011 20:46

kriste pane. tady zase někdo nechápe.

estrius: mně je úplně šumák, co bylo napsanýho v dodatku. reaguju na to, že slečna chce slyšet jen samý litování a pochopení a poplácání na ramenou.

alt
FireFly • Lady 7.2.2011 19:25

No tak to se maš pak super,tady už si chodíš do lidí jenom kopnout .. ..
Maš se ráda ? Přesný opak toho,co cítíme my ostatní ... Nebo alespon já ..
Někdy není pravda to nejlepší řešení ...

alt
RUSTY • Vampiress 7.2.2011 19:00

Neřežu do sebe, protože se mám ráda.

alt
estrius • Nobleman 7.2.2011 17:44

RUSTY: Nikdo tady netvrdí, že sis neprožila svý, ale s timhle problémem podle mě nemáš moc hluboký zkušenosti.

alt
estrius • Nobleman 7.2.2011 17:42

MilujuBublinky : Vrať se na tu zpověď a přečti si dodatek. NEMYSLÍ si že je to v pořádku. Ale buzerace ještě nikdy nikomu nepomohla. To nemyslim přímo na tebe, ale dost mě štve, že se tady někdo svěří s problémem a ostatní ho odsoudí. Myslim, že na tomhle pryncipu tyhle stránky neměly fungovat. Když to nechápu, nerozumim tomu, nebo se mi to zdá nechutný, prostě držim hubu, ne?

alt
estrius • Nobleman 7.2.2011 17:41

MilujuBublinky : Vrať se na tu zpověď a přečti si dodatek. NEMYSLÍ si že je to v pořádku. Ale buzerace ještě nikdy nikomu nepomohla. To nemyslim přímo na tebe, ale dost mě štve, že se tady někdo svěří s problémem a ostatní ho odsoudí. Myslim, že na tomhle pryncipu tyhle stránky neměly fungovat. Když to nechápu, nerozumim tomu, nebo se mi to zdá nechutný, prostě držim hubu, ne?

alt
RUSTY • Vampiress 7.2.2011 17:39

A víš co FF?: Já jsem vlastně nikdy nic nezkoušela. Mám bohaté rodiče, kteří mě velice milují a proto mi koupili maturitu, můj přítel je dokonalý jako z amerického filmu, nic mi v životě nechybí, sama jsem krásná a dokonalá a na co šáhnu to se mi daří, a když ne, stačí ukázat prstíčkem a on to za mě někdo udělá....
(Seš fakt výmaz ne asi?!) Vím asi ho**o a kecám o tom....

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 7.2.2011 17:01

Mirabilia: aha a co ti na tom pomůže? aby sis řekla, že vlastně to, co děláš, je úplně normální a v pořádku?

alt
RUSTY • Vampiress 7.2.2011 10:37

FF: Ne. Jsem totiž velice hloupá a omezená.

alt
Mirabilia • Wanderer 6.2.2011 22:24

eterius a FireFly : Děkuju, potřebuju pochopeni, vědět že nejsem sama, že mě někdo chape... děkuju....

alt
FireFly • Lady 6.2.2011 20:45

Estrius : přesně si vyjadřil mou myšlenku .. taky jsem to jednu dobu dělala ( jo,asi opravdu uz neni na svete zadna chujarna kterou jsem jeste nevyzkousela ) a neni to teda zadna sranda.. nic u ceho by si clovek mohl rict tak a končím ..
RUSTY : Změnit myšlení a přístup ?! Asi jsi to jeste nikdy nezkoušela co ???

alt
RUSTY • Vampiress 6.2.2011 03:34

Chtělo by to spíš pokusit se změnit celkové myšlení a přístup.

alt
estrius • Nobleman 6.2.2011 00:13

Mirabilia : Vždycky se najde někdo, kdo nechápe o co se jedná a dokonce si to nedokáže ani představit. Nic si z toho nedělej :)
RUSTY: Myslim si, že ona moc dobře ví, že to neni dobře. Kdyby nevěděla, asi by se nezpovídala. Ono to ale neni zas tak lehký jak se zdá. A úplně ze všeho jsou nejhorší ty lidi, co vidí jen to, když člověk šlápne vedle. To, že si člověk každou noc před spanim řekne NE a stojí ho to spoustu energie: To, že kdykoli je jakejkoli problém, je to první věc co tě napadne. A nikdo nevidí ten vnitřní vysilující boj co svádíš vlastně skoro pořád. Je to droga. Můžeš bejt třeba měsíc čistej a pak to zase jednou udělat. A potom půl roku nic. Jenže každej ti pak řekne: "Jseš slaboch, jseš nula že to děláš" a to na energii moc nepřidá. Možná by bylo lepší ríct : "Obdivuju tě, žes to vydržel-a tak dlouho, příště vydržíš ještě dýl, věřim ti:)"

alt
RUSTY • Vampiress 5.2.2011 00:27

Mira: WTF? Jaký urážky? Prosimtě nepřeháněj zase.
Jen si myslím, že ve 20 letech jsi dospělá žena, která by určité krizové situace asi měla řešit jinak. (Ale ty to stejně víš, i když si to nechceš přiznat.)

alt
Mirabilia • Wanderer 5.2.2011 00:06

Rusty: nemyslim si, že jsi zla.. ale touhle formou mi už vubec nemužeš pomoct.. nechci od nikoho litost ani nic jineho. Vubec neviš co proživam, jestli se z toho snažim dostat nebo ne atd. Neznaš muj přiběh a ja ho tady prostě nehodlam extra ventilovat. Tak se kua do mě neser! Děkuju
PS: neznaš mě a neviš tak laskavě nepiš takove uražky!

alt
estrius • Nobleman 4.2.2011 10:07

Je to odpustitelné. Ale drž se, nevzdávej to, jeď dál.

alt
estrius • Nobleman 4.2.2011 10:06

Je to odpustitelné. Ale drž se, nevzdávej to, jeď dál.

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 3.2.2011 16:52

joOoOo tak toje super. řezání do rukou ti narozdíl od nás opravdu pomůže, vid? :)

alt
RUSTY • Vampiress 3.2.2011 16:50

--Nemám na vaše názory. Očekávala jsem totiž, že mě poplácáte po rameni a řeknete mi, že jsem chudinka, a že je vám to vážně líto. To mě utvrdí v tom, že mám na smutek právo a můžu se dál utápět ve sračkách a nic nedělat --
Víš co? Příště tedy rovnou napiš, co přesně vlastně tedy chceš slyšet, ušetříme si pak čas, protože ty vlastně pomoci nijak nechceš, ty se chceš jen tak líně utápět v sebelítosti a názory, které se nějak vymykají tomu, co ty slyšet chceš prostě Ti ubližují.Nejsi schopna přijmout pravdu. Že to stojí za ho**o a že by s tim chtělo asi něco udělat. Navíc jednou řekneš něco, za chvíli zase něco jinýho.
Je mi jasný, že po tomhle příspěvku budu ta strašně zlá a krutá, ale na to už jsem si tady zvykla.
PS: Jsi dospělá holka, tak se trošku zamysli.
PS2: Kdo říká větu - Je mi to vážně líto, tak kecá! Je to v 99% pouze fráze.

alt
Mirabilia • Wanderer 2.2.2011 23:01

ja to asi nechci řešit... ted na to nemam a nemam ani na vaše nazory.. Děkuju vam všem ale končim s touhle debatou.. mějte se

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 2.2.2011 16:18

to bych chtěla vidět, jak se ti po mlácení a řvaní NEuleví. spíš si to pořádně nezkoušela....

jinak je samozřejmě je dobře, že to někde řekneš. ale měla bys to řešit předně s někým blízkým si myslim. jelikož my tě neznáme a nevíme všecky okolnosti atd. dusit to v sobě je blbost... ale taky je dobrý to nějak řešit. jak to s ním vypadá? ani si předtím neříkala že chtěl někoho jinýho. já to pochopila jen že jako ti řek pro tvůj "klid" duše, že tě už nemiluje. takže je v tom jiná? a existuje? nebo výmluva?

alt
urbaja • Thief 2.2.2011 15:16

a potom? pak se to vrátí že? :) tak teď srovnej - je lepší chvilku být v pohodě a třeba i učit se, nebo najít nějaký jiný způsob a neničit zdraví a tělo?

alt
Mirabilia • Wanderer 2.2.2011 14:10

no ono mi to pomuže.. nevim na jak dlouho, ale jsem schopna se pak chvilu učit do školy :D a byt docela v pohodě :)

alt
urbaja • Thief 2.2.2011 01:21

tak jsem introvert... řízl jsem se jednou, nějaké ty roky zpátky, a pravda, pomohlo to na chvilku... když ta chvilka uplynula, tak to bylo ještě horší... zdá se, že to máš podobně, ne?

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 23:41

ne po tom ulevu necitim... to mi nepomaha.. jsem introvert, nedokažu ani nenavidět... pak nenavidim spiš sebe

alt
urbaja • Thief 1.2.2011 23:37

a co s tebou dělá říznutí, kromě úlevy na jednou krátkou chvilku?

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 23:34

ne po tom ulevu necitim... to mi nepomaha.. jsem introvert, nedokažu ani nenavidět... pak nenavidim spiš sebe

alt
urbaja • Thief 1.2.2011 23:22

a to řvaní, mlácení... po tom úlevu necítíš?

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 23:09

jo zkoušela sem řezat do všeho možneho, řvat, brečet, mlatit do věci, křapnout si něčim když mam vztek a krestlit, zpivat, skladat basně, všecko možne.. ale v tom stavu nejsem schopna ani mluvit natož se hybat... ani nevim pořadně co dělam a citim pak jen ulevu, když se pořežu.. a pak sem zase v poho a schopna se dokonce i učit do školy :) byla sem i na psychině.. tam už nechci, bylo to přišene :(

alt
urbaja • Thief 1.2.2011 22:20

co jsi zkoušela? třeba vybít si zlost na nějaké věci? na polštáři? vzít nůž a zabít polštář? a ne sebe

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 22:03

snažim se žit pro druhy ale jak sem už psala, všeci mě max bodli do zad.. a když ztratim největši lasku sveho života, nemam už pro koho žit, nemam komu davat lasku... a i když si řikate cokoli, ja bez lasky nemužu byt. jen on mi ukazal, jak tady muže byt krasně.. je to jakoby vas opustil vaš anděl stražny

alt
vzdálený pozorovatel • Turista 1.2.2011 21:54

Člověk nežije druhými, člověk může tak maximálně žít pro druhé. Předně však žije sebou... tím co má v sobě... někdo to nazývá Bohem, někdo... ale to je to hlavní. Zkus to i ty.

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 21:23

jo diky za radu.... ja to nikde neviděla, prostě sem to potřebovala a pak sem to viděla u bejvalyho.. a slzy už nemam.. jak rada bych to ze sebe dostala jinak ale zkoušela sem tolik věci :) ale děkuju

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 1.2.2011 21:19

ale to není o pochopení...

prostě... kdybys o tom nikde nečetla, nebo o tom neslyšela, tak by tě t oani nenapadlo se řezat do ruky, aby sis ulevila. to si radši pořádně zabreč, zavztekej a do něčeho mlať. a taky ten problém řeš. ale neřeŽ...se....toje prostě...............já nevim.

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 20:54

ano každy ma jinači zkušenosti a proto by neměl soudit ostatni, zvlašt když si to nezažil a nezna to.. někteři lidi si ale mysli, že když budou na druhe tvrdi, tak je to postavi na nohy a vzpamatuji se.. ale ne vždy to tak je.. mrzi mě to všechno :(

alt
FireFly • Lady 1.2.2011 20:49

Ja pořad řikam že tahle stranka akorat lidi ničí .. kdo chce slyšet že je ve sračkách když už to ví dávno sám ... chce to spíš pochopení a komunikaci než kritizování a hraní si na experty přes životní krize !!!!

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 19:29

no... ale ted sou jinači podmink.. je to složite, musela bych to tu vypisovat jak vul.. prostě... kluk ktery mi řikal, jak sem jeho největši laska, vynucoval si mě a sliboval budoucnost, mi z ničeho nic řekne, že mě už nemiluje, že chce jinou a že ještě nevi, zda pojede do toho Afganistanu... Raději at tam nejede a je s ni štastnej.. boli to, ale nemužu ho nutit.. prej sem žadnou chybu neudělala, ale ja tomu nevěřim :(

alt
RUSTY • Vampiress 1.2.2011 19:22

Ale chápeš, že tím, že budeš ubližovat sama sobě si ho nevrátíš? Navíc ... nic není ztraceno, říkala jsi, že to ještě není jisté.

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 19:06

bože... ja byla v pohodě, byla sem s nim štastna 2 roky, měla sem duvod žit.. Ted prostě nemam! cely muj život stal totalně za pi... a on se oběvil, udělal mě štastnou a pak za 2 roky zmizel.. a ja už nechci jinyho.. nechci se v ničem topit, jen to ted prostě nezvladam, je to moc čerstvi

alt
RUSTY • Vampiress 1.2.2011 14:25

Pro tuto záležitost nelze najít zrovna moc pochopení. Myslela jsem, že chceš pomoct, ale ne...ty chceš prostě jen pochopení. To už nemá daleko k tomu Ti to schválit a ještě Tě v tom podporovat.

alt
eilen • Turista 1.2.2011 10:35

To není žádný zdrbání, jen trochu tvrději řečeno, na čem jsi. Koukej nemůžeš si přece myslet, že se ze všeho dostaneš mávnutím kouzelnýho proutku. Pokud se sebou nechceš nic dělat, tak ono se to samo nezlepší. Chceš se utápět v sebelítosti, prosím, ale pak se z toho nevyhrabeš... Víš co by mě zajímalo? Jestli jsi byla takhle silně negativistická i v tom vztahu, protože jestli jo, tak jsi tím toho partnera přehnaně zatěžovala a to nemohlo nikdy vydržet, pokud se nehodláš srovnat...

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 03:22

o mě nejde nikdy.. o mě se nestarejte.. jen sem to někde potřebovala napsat.. a mrzi mě, že někteři lidi nemaji pochopeni.. ja nepotřebuju zdrbat, vim jaka su piča moc dobře.. mějte se :(

alt
urbaja • Thief 1.2.2011 01:03

nejde tady spíše o tebe než o to, kdo jak soudí?

alt
Mirabilia • Wanderer 1.2.2011 00:04

lidi raději nekomentuji... klidně si suďte podle sebe a svych zkušenosti.. mě už je to jedno

alt
Anup • Important Man 31.1.2011 19:02

Když už studuju to knihovnictví a rozumím biblioterapii, zkus si přečíst tohle;)
http://www.bibliohelp.cz/knihy/zamerne-sebeposkozovani-v-detstvi-adolescenci

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 31.1.2011 18:22

eilen to vyjádřil(a) bohužel docela výstižně, i když trochu krutě.

a halvně závislost? vsadim se, že na varný konvici seš závislá mnohem víc, než na nějakým řezání se žiletkou. na tom si narozdíl třeba od alkoholu, vypěstovat fyzickou závislost nemůžeš. a psychicky daleko hůř. nicméně, jak sem už řekla. podobně seš závislá třeba i na hajzlu nebo čemkoliv.

alt
eilen • Turista 31.1.2011 11:18

To špatně chápeš, mluvím přesně o tobě. Dokud nebudeš chtít přestat, dokud s tím nebudeš chtít něco dělat, nic dělat nebudeš a nepřestaneš a tyhle hlody tady budeš psát ještě za deset let. To jsi nikdy neslyšela o léčbě závislosti na alkoholu? Že dokud ten člověk léčbu nechce, je všechno marný? Nebo jsi tak natvrdlá že budeš tvrdit že se toho zbavit nedá? Jen bys proto musela něco dělat a nefňukat.

alt
Mirabilia • Wanderer 30.1.2011 22:04

tady asi někdo nevi o čem mluvi.. měla sem duvot proč přestat, ale když je někdo na tom zavyslej, tak to neni tak lehky... když se někdo řeže jen aby na sebe upoutal pozornost, tak je to ...... což ty mluviš o tomhle připadu

alt
eilen • Turista 30.1.2011 12:04

Jen se vymlouváš. To není doživotní boj, jde s tím skoncovat jednou pro vždy, jen bys musela chtít. Ale když nechceš a vyhovuje Ti to tak s tím těžko můžeš něco dělat..

alt
Mirabilia • Wanderer 30.1.2011 10:35

no ja už dělala... taky sem se toho na chvilku zbavila.. ale tohle je doživotni boj, to snad každy vime...

alt
MilujuBublinky • Enlightened Woman 29.1.2011 18:09

a co takhle s tím něco dělat, než se jen řezat do ruky?

alt
urbaja • Thief 29.1.2011 06:33

pro koho jiného než pro sebe? všichni jsme sobci a děláme všechno nejdřív pro sebe

alt
Mirabilia • Wanderer 28.1.2011 21:24

jo děkuju za radu, ale asi to nepomuže.. jen se tu trapim a tim trapim i ostatni

alt
FireFly • Lady 28.1.2011 20:54

Tenhle pocit znam... ja beru život jak zkoušku ..a když to vydržím po smrti mě bude čekat neco lepsiho .... ale kdybych to ukoncila hned narodila bych se znova .. a cele utrpení by začalo nanovo... musis si najit nejaky ( i kdyz mizerny ) duvod proc to vydrzet ...

alt
Mirabilia • Wanderer 28.1.2011 18:03

sama se topim ve srakach, nemam šanci... a nemam se rada, tak proč bych se snažila pro sebe

alt
urbaja • Thief 28.1.2011 14:14

pro sebe?

alt
Mirabilia • Wanderer 28.1.2011 12:09

už sem si do ruky vyryla jeho jmeno.. zlomil mi ted srdce.. už nemam prokoho bojovat.. už je to všechno jedno, vzdavam to...

alt
estrius • Nobleman 28.1.2011 08:37

Ještě vydrž. Ještě den. Za každej den co vydržíš na sebe můžeš bejt hrdá. Což můžeš i za těch třičtvrtě roku, to je obdivuhodný, ale drž se. Skus se s tim poprat. Vem jí s apláchni jí do hajzlu.... držim palce...