alt
Tuttook • Farář 3.12.2010 21:23

Je mi zle z lidí...Proč jsou všichni tak závistiví, pomlouvační a nepřátelští?? Lidi jsou jak vlci. Je to prostě hrůza žít na týhle planetě. Pořád si někdo na něco stěžuje, pořád někde stávkujou...nejdřív lidi něco chtěj a když to maj, tak se jim to zas nelíbí a pořád dokola. Já vám řeknu jednu věc...Já se jednoho krásnýho dne naseru, odjedu někam do hor, do nějaký chaty, budu tam pást kozy, nechci v životě vidět telefon, televizi, zprávy...a dejte mi všichni pokoj!!

Už mám lidí fakt dost!! Jsou to jen hyeny a nic víc!!!

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Tsunami • Bludička 14.12.2010 17:20

To Tuttook: Myslím, že ty lidi moc řešís. Nic s tím neudělás, každej je jakej je. Svět nikdy nebude OK dokud tu budou lidi a věř, že tu nebudem navždycky. A bude šmitec. Nebuď nasranej, nežiješ věčně a za to to nestojí...my lidi už se nezměníme. A tak to je.

alt
estrius • Šlechtic 12.12.2010 02:35

to tam budem dva. ale to zas neni ono, co?

alt
Pigggsty • Osvícená žena 9.12.2010 15:25

Vezmou mě bez zkoušek, o hovnu si dokážu povídat dlouhé hodiny.

alt
DoctoreX • Farář • Správce9.12.2010 14:16

to jo, myslím, že by to někde měli otevřít jako sudijní obor...místo VUMLu

alt
RUSTY • Upírka 9.12.2010 13:57

Hovnologie je holt věda.

alt
DoctoreX • Farář • Správce9.12.2010 07:30

Jo.

alt
Pigggsty • Osvícená žena 8.12.2010 21:08

V podstatě tady diskutujem o totálním hovnu.

alt
DoctoreX • Farář • Správce8.12.2010 17:21

Tutook:
Takže dobrá,
ještě jednou. To že ti něco nebo někdo zjevně nedovolí pochopit, že se mýlíš, neznamená že máš pravdu. A nad tím by ses mohl zamyslet. Kvůli tobě jsem si i vyžádal několik doufám nezávislých názorů - abych ti náhodou nekřivdil.
A došel jsem k závěru, že vcházíš z naprosto nesprávného předpokladu, že se společnost může změnit. Že se lidská morálka může změnit. Protože nemůže. A brečení s tím nic neudělá. Naopak je mnohem pravděpodobnější, že se zabrání lidskému stárnutí - na tom problému se už pracuje a smyšel jsem, že mají i nějké výsledky.
Což je přesně věc, která tobě chybí. A začínáš mi pomalu lézt na nervy, to, že jsem ti napsal, že v tomhle nehodlám pokračovat nebyla výzva, abys mi začal psát soukromé zprávy.
A proč jsem ti napsal, čím se zabívám? Protože pokud jsou některé dvě profese, které těží z té tvé zkaženosti společnosti, do obou už fušuju. Takže si myslím, že mám docela slušný náhled do toho, jak moc hnusní lidé mohou být.
A přesto s tebou nesouhlasím.
Podle toho, co studuješ, předpokládám, že máš načteného Nietzcheho, Schopenauera a jemu podobné.
Proto bych ti asi doporučoval Dumy samotářského chodce od J.J.Russoa. Sice se to nezabývá přesně tímhle, ale zkažeností společnosti se tam taky částečně zabívá a moc se mi líbí způsob, kterým je to popsané. Možná bys tyhle otázky měl řešit spíše někde v odborných kruzích. Myslím, že žijí ještě nějací Patočkovi žáci. Tak svůj problém předlož jim, když my tady tě z velké většiny prostě nepochopili.
No a moje poslední rada je, abys odjel do těch svých hor. Ale ne v Čechách, je to příliš obydlené. Možná Podkarpatská Rus je dostatečně melancholická a asi i obyvatelé by se ti líbili - třeba proto, že nemluví česky a nehádali by se s tebou. Protože, pokud tu zůstaneš, pořád se budeš setkávat s lidmi jako já, s lidmi, kteří s tebou nesouhlasí a nějak je neděsí argument, "že tě nepochopili".
Tak třeba jednou tě pochopí historie, za tři sta let, třeba jsem jen příliš omezený, že vycházím z toho, co jsi napsal a jak se chováš. Je to možné. Ale ve chvíli, kdy napíšeš do zpovědnice takovouhle věc, tak si zároveň vyhrazuji právo na ni reagovat.
Tak, to bude asi vše, jen mě ještě napadlo. Nějak jsi své myšlenky dále zformoval, nebo je jen tohle výstřel do tmy? Rád bych si to přečetl, třeba mi to opravdu otevře oči a já uznám, že jsem se mýlil.
Ale zatím se pro mě chováš jako pitomec.
ps.: přikládám to i jako komentář pod zpověď, protože zjevně se mnou hodláš v téhle debatě pokračovat, tak ať.

alt
DoctoreX • Farář • Správce8.12.2010 16:56

RUSTY: Teda...cítím se velice polichoceně...

alt
Tuttook • Farář 8.12.2010 14:11

DoctoreX:

Za 1) Se stárnutím se nic dělat nedá, s lidskou morálkou by se ale dalo, jen mě štve, že někteří lidi to prostě udělat nechtěj. Některým lidem vyhovuje že žijí tak, jak žijí a je jim jedno, že jsou svým chováním ostatním na obtíž.

Za 2) Co se týče tý politiky, tak jsem jí tady nezmiňoval proto, abych jí tahal do této diskuse, ale dával jsem jí pouze jako příklad, že lidé tahají do diskusí témata, která tam nemají co dělat. (Byl to pouze příklad, nemusíš se hned chytat každé věty)

Za 3) Nevím, co má tahle diskuse společného se tvým studiem žurnalistiky a práv, ale když už jsi s tím začal, tak já jsem student filosofie na UK - těší mě.

Za 4) To co jsem napsal pro Man in White nebyla ukázka toho, jak mi máte odpovědět, nýbrž ukázka toho, jak byste mě měli pochopit, čehož jsem se bohužel nedočkal. Pochoptě mě, a pak si pište co chcete, ale jelikož tys tu mojí zpověď (která rozodně nebyl myšlenka nikterak zle) nepochopil, neberu tvoje komentáře ani vážně. Jsou to prázdná slova do větru. Tvoje komentáře jsou reakce na něco, co jsi pochopil špatně, čili tvoje komentáře nemají žádnou váhu. Jediný Man in White mě pochopil.

alt
RUSTY • Upírka 8.12.2010 13:11

DoctoreX: Už jsem Ti říkala, že Tě žeru?

alt
DoctoreX • Farář • Správce8.12.2010 12:50

Tuttook: Já si zase stojím za svou odpovědí. A tahat sem, k čemu má nebo nemá mm sloužit je hloupost. Protože si myslím, že to je opravdu hloupý dotaz. Nikdo ti s tímhle nepomůže. To je jako bych sem napsal že lidé stárnou a jak je to hrozné. Myslíš, že by mi sem lidé odpovídali: "Ty chudáčku, no jo, právě jsi objevil Ameriku, nikdy jsem nepřemýšlel/la nad tím, jak je to strašně hrozné."
MM vzniklo, aby si lidé pomáhali řešit problémy - nebo jeho tvůrce nahrabal - ale problémy, které mají řešení. A kde se chováš jako hyena? Přímo tady a teď, pročti si své odpovědi. Nebo možná máš psavdu, hyena není správné, jako blb. Například na sebe prozrazuješ, jak hrozně nerad uznáváš cizí názory:
04.12.2010 14:28:49
05.12.2010 08:50:28
05.12.2010 15:44:28
Sám sebe popíráš, nejdřív říkáš, jak hrozně nemáš rád, když někdo do diskuzí tahá politiku, a pak to sám děláš. A absolutně dokonalá je tvoje odpověď na příspěvek od Man in white. Ty sem dáváš zpověď, očekáváš pomoc a potom NÁM radíš, jak ti na tu zpověď odpovídat? Ty si tu stěžuješ na nespravedlivost světa, ale poodstup o krok, koukni se sám na sebe a zjistíš, že jsi možná ještě horší než ty, které odsuzuješ.
A to ti říkám jako kolega hyena a pijavice (student žurnalistiky a práv).
Klidně si o mně mysli co chceš, odepiš si na tenhle příspěvek, co chceš, ale pro mě je tímhle tahle diskuze skončená. Myslím že s tebou se dohadovat nemá smysl, nejřív si to totiž musíš ujasnit sám pro sebe.
Hezký den přeji
DoX

alt
Pigggsty • Osvícená žena 8.12.2010 12:42

Ne, Ty jsi neočekával až tak úplně radu, ale to, že s Tebou budeme souhlasit a nadávat společně spolu.
Já nemám důvod nadávat na svět. Spíláním a neustálým debatováním o tom, "proboha proč" přece nic nevyřeším.

alt
Tuttook • Farář 8.12.2010 08:26

DoctoreX: Podívej se, Město Mrtvých vzniklo proto, abychom si tady vzájemně pomáhali, alespoň tak to tady před 3 lety fungovalo. Vždycky někdo napsal zpověď a my jsme mu pomáhali, od toho ten blog je, proto vzniknul. A podívej se, jak jsi mi pomohl ty, co jsi mi napsal "já miluju tyhle pitomý dotazy. Proč jsou lidi lidi?". Fakt díky za radu. Co do tý diskuse vůbec lezeš, když napíšeš takovouhle kravinu?? To co jsem napsal, za tim si stojim. A hyenismus v tom neni. Pokud podle tebe je, napiš mi, laskavě, kde.



alt
DoctoreX • Farář • Správce7.12.2010 17:40

Nikoho nezajímá, jak si co myslel, jen to, jak si co napsal a jak ses choval. Protože chvílemi jsi byl uplně stejná hyena jako my všichni ostatní.

alt
Tuttook • Farář 7.12.2010 16:14

Pigggsty, DoctoreX, Rusty: Zajímavé, kam až jsme se dostali. Na začátku jsem napsal, že mě sere, jak se lidi chovaj, že myslej jen na to, jak si nahrabat atd., a najednou jsem ten špatnej já....Asi mě špatně chápete, protože já to myslim fakt dobře...

alt
Pigggsty • Osvícená žena 6.12.2010 17:57

DcotoreX, yesss!!:)

alt
DoctoreX • Farář • Správce6.12.2010 12:05

Tutook: Ty jsi vážně trouba . Protože si myslím, že je lidstvo prohnilé tak se nezajímám o ducho**o? A ten tvůj dotaz je hloupý, projdi si celé naše dějiny, nikdy jsme se nechovali jinak. Pokud kdy existoval Bůh, nebo vyšší smysl toho všeho, tak se dnes musí obracet v hrobě, který jsme mu sami vykopali. To je samozřejmě metafora. A ty si klidně jsi do chaty do hor, ale zkus neurážet lidi, o kterých nic nevíš. Jsem si jistý, že tím uděláš díru do světa a celý ho obrátíš k obrazu svému. Proč ne, Gándhí to dokázal. Ale ten podle mě nevysedával na internetových diskuzích a nebrečel nad krutostí světa. A jen tak mimochodem, ani to tvé přirovnání k vlkům moc nesedí, protože ti se chovají lépe než lidé. Můžeš si poblahopřát, jsi hrdým členem asi jediného zvířecího druhu, který je schopen opravdové nenávisti. A také ji vzbudit v ostatních tvorech. A teď, pokud mě omluvíš, jdu se věovat něčemu materialistickému a strašně nepodstatnému.

alt
Pigggsty • Osvícená žena 5.12.2010 22:58

Rusty, yesss...
Hele, že někoho odsoudíš jen kvůli strany, kterou volíš... Uvedla jsem pouhý příklad, protože jsem jaksi vycítila, že pravici snášet nebudeš... Vše uvádím v příkladech, které si myslím, že dotyčného naserou, málokdy se spletu...

Kdybych volila zelené, tak ukazuju jaká jsem? Já znám spoustu lidí, co bolí zelené a zeleně se nechovaj.

To je to samé - jakobych řekla, posloucháš metal - žereš děti.
Posloucháš dechovku, seš zkurvenej křesťan. Soudíš, buď souzen.

V tom případě jsi ale stejné ho**o jako všichni ostatní

alt
RUSTY • Upírka 5.12.2010 17:02

Kdyby všichni mí přátelé volili stejnou stranu, vyznávali stejnou víru, poslouchali stejnou muziku, měli rádi stejný jídlo jako já, tak to bude sakra nuda! O tom ty odlišnosti jsou, výměna tezaurusů...
V tvém případě mi trošku přijde, že ty si rozumíš pouze s vlastním odrazem v zrcadle.

alt
RUSTY • Upírka 5.12.2010 16:59

Tuttook: Tolerance! Tolerance! Říká Ti to slovo něco kua? Tvl, to je jako bych se přestala bavit s kamarádkou proto, že má na sobě růžový tričko a já růžovou nesnáším!

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 16:08

Pigggsty: Nebo jinak řečeno....ať jsou lidi jaký chtěj, mně nesere, že jsou chamtiví, závistiví, zlí, pomlouvační, zákeřní, hrabivý, namyšlení.....mě SERE, že takovýhle lidi musim potkávat a pracovat s nima. Ať jsou lidi jaký chtěj, ať se třeba poserou, jen když u toho nemusim bejt a nemusim to poslouchat...

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 15:44

Pigggsty: No vidíš, mají tě rádi za to, jaká jsi, tak neříkej, že tvoje chování nemusí nikoho zajímat. Jestli chceš, aby k tobě lidi měli nějaký vztah (ať už jakýkoliv), tak je tvoje chování musí zajímat. Chtěl bych tě vidět jak bys byla spokojená, kdyby bylo každému jedno co děláš a jaká jsi, kdyby si tě nikdo nevšímal a byla bys každýmu lhostejná....Například, budu s tebou kamarád a ty mi řekneš, že volíš ODS. Tak mi to přece nemůže být jedno, když pravici nesnášim. Tím, že mi řekneš, že volíš ODS si o tobě udělám určitý obrázek (a velice nehezký) a už je mi jasné (aspoň zčásti) co jsi za člověka a jaké vyznáváš ideály. Já jsem schopný se hádat kvůli politice do krve, i s nejlepším kamarádem. Oba dva se na tohle téma vždycky hrozně pohádáme, proto je pro nás "politika" od jisté doby tabu. Znova opakuju, že člověku nemůže být jedno jak se kdo chová a kdo jaký je, protože tady s váma žiju a musím snášet to, kdo jaký je. No a právě to "kdo jaký je" mě neskutečně sere.........

alt
Pigggsty • Osvícená žena 5.12.2010 14:06

Mně je opravdu jedno, že můj nejlepší kamarád sympatizuje s něčím jiným, než já.
Já se s ním nebavím kvůli politice, přece.
Pokud seš ten typ, co si za každou cenu musí prosadit svou, prosím, ale já jsem tolerantní, vyslechnu, kývnu, řeknu svůj názor a jedeme dál.
Tyhle starosti jdou mimo mou hlavu. A přátelé myslím, mě mají rádi právě proto, jaká jsem. Ne proto, že nechodím volit :D

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 13:32

Pigggsty: A navíc...ano, pokud máš svou namaštěnou kapsu a politický ideály tak je to jen čistě tvoje věc, ale jen do té doby, než přijdeš do kontaktu s ostatníma. Protože těm ostatním tvoje politický názory, chování atd. můžou vadit. Pokud si najdeš třeba hodně dobrýho kamaráda a po čase zjistíte, že máte úplně odlišnej názor na politiku, tak ti to nemůže bejt jedno, protože máš toho člověka třeba ráda a štve tě na něm, že třeba volí tu či onu politickou stranu, nejseš schopná to pochopit a sere tě to. A pamatuj si, že lidem, se kterými se stýkáš, se kterými žiješ NEMŮŽE BÝT JEDNO JAKÁ JSI, protože to, jaká jsi, musí ONI snášet, protože s tebou žijí, popřípadě pracují atd. Chápeš??

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 13:19

Pigggsty: Jaký máš ty politický ideály je mi opravdu jedno, protože tě neznám. Bohužel mám kolem sebe lidi, kteří o ničem jiným nemelou a já to musim poslouchat, protože v tom pracuju a s nima pracuju. Změna práce?? Z bláta do louže...

alt
Pigggsty • Osvícená žena 5.12.2010 12:55

Nebo spíše vnímáš věci, které chceš vnímat.

A pokud nevnímáš nic pozitivního, tak musíš uznat, že opravdu chyba je v Tobě.

A že lidi jsou lidi, na to si prostě musíš zvyknout

alt
Pigggsty • Osvícená žena 5.12.2010 12:54

*protože to své okolí uvidíš jinak...:)

alt
Pigggsty • Osvícená žena 5.12.2010 12:48

Proč bych si měla z někoho brát příklad, jsem ráda za to, jaká jsem, mám svou namaštěnou kapsu a politický ideály a Tobě i všem to může být jedno, protože je to můj život a já jsem tak spokojená, jinejm se taky do života neseru...

Už to chápeš?

Ty jsi hlavně nespokojený sám se sebou, se svým životem, něco je tam špatně, a proto řešíš tyhle věci...
Ale až si vyřešíš svý problémy, najdeš svoje štěstí (poznáš co Tě šťastným udělá), pak nebudeš řešit ostatní, protože to své okolí jinak...

Hodně věcí je v nás, začni u sebe.

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 12:13

MilujuBublinky: Bohužel, vyřešit to nejde....a to je na tom to smutný....

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 5.12.2010 11:44

Tuttook: ted se cejtim dotčená, jelikož sem to pochopila taky. ale nedá se to vyřešit.

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 11:15

Man in white: Tak ty jsi jediný, kdo mě pochopil a kdo sám uznává, že ty lidské žabomyší války a tužby jsou nesmysly, neboli, jak píšeš ty "směšnost cílů". Díky za pochopení a vy ostatní si vemte z Man in white příklad.

alt
Man in white • Vampír • Správce5.12.2010 10:39

Proč jsou všichni tak závistiví, pomlouvační a nepřátelští? Vzpomeň si na dětská léta. Všichni mluví o dětské nevinnosti a čistotě, ale stačí se podívat na rodinku s dětmi. Na jejich nevraživé pohledy, když se hádají, kdo zmáčkne tlačítko a nakonec jedno brečí, druhé tvrdě a chladně stojí a dělá že ho nevidí, načež první začne vyhrožovat, že mu zničí dům, co postavil ze stavebnice, druhé mu slibuje, že ho pak zabije... Jsou v tom emoce, je v tom strach nutící likvidovat potenciální konkurenty a hlavně to celé stojí na naivní představě, že ten kdo zmáčkne tlačítko, se bude mít lépe. A člověku se něco podobného v menší či větší míře promítne i do dospělosti. Chováme se tak, protože to často jinak neumíme a nedojde nám směšnost cílů, kterých se tím snažíme dosáhnout.

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 08:50

DoctoreX: Pitomý dotazy?? Proč jsou lidi lidi....to je krásná filosofická otázka. Ale pokud tě nezajímá, nezbývá mi než tě zařadit k tomu ostatnímu póvlu, který se nezajímá o ducho**o a takovéhle otázky, ale myslí jen na to, že je teď a tady, a tak si rychle musí namastit kapsu a vytřískat ze všeho co nejvíc, co? Na takovýhle otázky není čas....? Gratuluju....

alt
Tuttook • Farář 5.12.2010 08:48

Pigggsty: Jenže každej si furt stěžuje na politický stav ČR, na to, jak má málo peněz, no prostě hovadiny.....Já chápu, že politika je důležitá, ale ať si pročítáš jakoukoliv diskusi na internetu, tak do těch diskusí tam lidi furt motaj politiku atd. Tohle mě štve.

alt
DoctoreX • Farář • Správce4.12.2010 22:15

já miluju tyhle pitomý dotazy. Proč jsou lidi lidi?

alt
Pigggsty • Osvícená žena 4.12.2010 19:59

Pořád si někdo na něco stěžuje...
A co děláš Ty?

Jsou to jen slova vykřičená do prázdna... Tím se nepomůžeš...
Chceš-li svět lepší, musíš začít u sebe

alt
Romantica le Racci • Jeptiška 4.12.2010 17:54

tuttook: jak jsem řekla, když jí to vyhovuje proč ne.
já osobně bych takovýhle lidi nějak neodsuzovala, i když je jejich chování a přesvědčení pro většinu lidí zvláštní.
ale jí to přijde normální, tak jí v tom nech. možná jí duch svatý osvítí a řekne jí že s ní miminko nechce a ať si najde reálnýho chlapa a nečeká na imaginární myšlenku :)

ostatně žádnej obecnej vzorec na to co je normální nikde nebyl zveřejněnej :)

s tim "společensky žádaný" nebo ne, asi jsem to špatně napsala. myslela jsem to tak, že je to -bohužel- názor většiny dnešní společnosti, nebo mi to tak aspoň přijde. třeba jsem byla s kamarádama v hospodě a byla tam s náma holka, která když přišla na tohle téma řeč řekla že s nikdy nikdy nespala. a najednou se půlka lidí co tam byla s ní prostě přestala bavit a začala jí brát jako někoho pod jejich úroveň. tohle mi přijde trochu dementní. no. ale každej to má a vidí jinak.

alt
Katušenka • Osvícená žena 4.12.2010 17:53

Na to se dá říct snad jediné: Life is unfair, kill yourself or get over it.
Jinak Black_rainbow má pravdu....raději se kochej krajinou

alt
Liquid_Dream • Vampír 4.12.2010 17:52

Příklad s kolegyní celkem pobavil, jen ať každý duševní zoufalec zajde až do takového extrému => dojde k přirozené selekci podobných entit

alt
Black_rainbow • Farářka 4.12.2010 16:36

Tuttook: Jen aby jí nakonec ten duch svatý opravdu neoplodnil :D Co se přestat zaobírat věcma, které ti vadí a které stejně nezměníš snažit se vidět to, co máš rád? Proč se nepodívat z okna na krásně zasněženou krajinu místo toho abys prskal na lidi se kterými nesdílíš jejich hodnoty...

alt
Tuttook • Farář 4.12.2010 14:28

Romantica le Racci: O mojí kolegyni tu přece vůbec nejde. Jen jsem to uvedl jako příklad, jak takový "umělý svět" může vypadat. Mně je jedno jestli je panna nebo ne. Podle mě není normální. Neřekl jsem, že ten kdo nemá sex do určitého věku, tak není společnesky žádaný. Jen se mi zdá, že některé holky považují svoje panenství za něco mimořádného, za něco co se musí střežit "pro toho pravého". Já na tom ale nic vyjímečného nevidím... Holky si střeží panenství jako poklad, jako něco vzácného...Co je jako na panenství vzácné? Nechápu....Dobře, ještě jsem schopný pochopit, že holky čekaj na tu pravou lásku, s kterou by přišli o panenství, ale čekat v 28letech na příchod Ducha Svatého a neposkvrněné početí...To se ti zdá normální?? Mně teda moc ne. Já jsem jí nedávno řekl "Fajn, čekej si na Ducha Svatého...a kdyby se ti náhodou dlouho nedařilo otěhotnět, zajdi do knihkupectví a kup si knížku Biologie, přečti si jí, a pak možná zjistíš co to chce, abys otěhotněla.". Ona je chudák holka. Mít takovéhle myšlení v jejím věku je fakt smutný. To ale nemá nic společného s mojí zpovědí. Jen tady píšu, jak může takový "umělý svět" vypadat....

alt
Romantica le Racci • Jeptiška 4.12.2010 11:39

tak když jí to vyhovuje, proč jí do toho kecat, viď.

a očividně na tom ty sám nejsi tak špatně, protože by ses už dávno nasral a napsal nám tady o tom jak se jednou nasereš a půjdeš pást kozy v horách. takže máš ještě čas a možnost na sobě začít "pracovat".

možná by tě tvoje osvícená kolegyně mohla nějak osvítit. :p

btw, a fakt tě to tak žere/uviduje/whatever že je ona ve svym věku "ještě" panna? koukam že když někdo nemá sex do dvaceti let je hned divnej, asi je to nějaká určitá společenská úroveň "před" a "po" prvnim sexu. by se mělo napsat do nějakejch příruček: "nemáte-li sex do X let, můžete si hodit mašli, nejste cool a solečensky žádaní" :D
just sayin.

alt
Tuttook • Farář 4.12.2010 10:32

Black_rainbow: Vytvořit si umělý svět je sice hezký, ale co je ti to platný, když ti ten ten krásně vymyšlený umělý svět pořád někdo narušuje a bere ti iluze?? Mám v práci kolegyni, které je 28 let a žije si v tomhle svém umělém světě. Nikdy jsem ji neviděl zamračenou, pořád se směje. Já třeba v práci nevim, kde mi hlava stojí kolik mám práce a ona se dívá z okna a směje se. Já se ptám "Čemu se směješ?" a ona mi odpoví "Podívej se, jaká je na nebi krásná hvězda"....žije úplně někde jinde. Bohužel její náboženský fanatismus je natolik velký, že ve svém věku je ještě panna, jak mi sama řekla a věří, že otěhotní tak, že jí osvítí duch svatý. A to není legrace. Ona to myslí naprosto a smrtelně vážně...Takovýhle umělý svět je už ale asi přehnaný...

alt
Black_rainbow • Farářka 3.12.2010 23:26

asi bych to neměla říkat, ale člověk si musí umět udělat takový ten svůj umělý svět... a kvůli němu nemusíš hned jet pást ovce na Ural :)

alt
RUSTY • Upírka 3.12.2010 22:10

Kdyby se lidi chovali chovali jako ti vlci jak říkáš, tak bychom se tady měli na tom světě krásně....

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 3.12.2010 22:04

už to tady bylo tušim, ale ok...

taky to říkám, akorátže já budu pást ovce:)