alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 22:33

Pořád se nemůžu vzpamatovat z toho, že mě podvedla přítelkyně. Jsou to už tři měsíce a neni mi líp. Je mi pořád stejně špatně, jako kdyby se to stalo včera. Psychiatrovy kecy mi nepomáhají, prášky, které mi předepsal, už taky ne...Strašně to bolí a pořád na to musím myslet. Můj spánek je velmi nekvalitní. Několikrát za noc se probouzím, zdá se mi o ní. Všichni přátelé mi říkají, že všechno špatné je k něčemu dobré. Víte, kdybych v tomto vztahu se svou ex-přítelkyní dělal nějaké chyby, tak bych se poučil a do nějakého svého budoucího vztahu bych už vstupoval s novými zkušenostmi a věděl bych, jakých věcí se mám vyvarovat. A klidně bych si mohl říct, že ten rozchod byl vlastně pro moje dobro, protože jsem si díky němu uvědomil spoustu špatných věcí které jsem dělal, a teď už se jich můžu vyvarovat. Jenže problém je v tom, že já si žádné špatné věci z mé strany neuvědomuju. Opravdu si myslím (ač to může znít jako vychloubání), že jsem byl dobrý partner, zahrnoval jsem jí láskou, nikdy jsem na ni nekřičel, nikdy jsem jí nijak neublížil, tak sakra PROČ????!!!!!! Všechno zlé je pro něco dobré, říká se....Ale ať se snažím jak chci, žádné pozitivum na tom nenacházím...

Bolí to jak prase....

Diskuse ke zpovědi

Protispamová ochrana
alt
Midnight • Lord 23.5.2012 01:48

chtěl jsem se na to zeptat normálně, ale po tomhle:
"Protože lidi, kteří to dokážou jen tak bez sebemenší bolesti hodit za hlavu jsou pěkní chudáci, protože nevědí co je to láska. Kdyby to věděli, trpěli by taky..."

mi nedá jinak než takhle: vzpamatovávat se z rozchodu s pomocí nějakejch prášků, to dělají nechudáci?

já se z prvního (a zatím jediného skutečného rozchodu z vážného vztahu) vzpamatovával asi dva roky, přičemž první polovinu té doby jsem měl problém spát a tu druhou jsem měl problém být vzhůru.

prej člověk potřebuje na vzpamatování se ze vztahu minimálně polovinu doby co ten vztah trval, nevím jak dlouho jste spolu, ale (jo, zas se k tomu vrátím) řešit to prášky protože "už nesnesitelné tři měsíce máš problém spát" mi přijde divný. hodně divný. jako snaha hledat pohodlné řešení, a když já ti tohle řeknu, tak to už je síla ;)

co se týče toho proč to udělala, proč se ptáš nás? zeptej se jí. ale pravděpodobně chvilkovej chtíč, nechápu kde v tom vidíš tak obrovskou záhadu.

a co se týče toho že kdybys alespoň udělal nějaký chyby tak by ses mohl poučit a v dalším vztahu se jim vyhnout:
1. nějaký chyby udělá člověk vždy, bez ohledu na to co si myslí (třeba si jí přišel časem příliš nudnej svou vzorností a tak si chtěla opepřit život trochou adrenalinu z nevěry)

2. ve vztazích je ti poučení víceméně nanic. vyhneš se starým chybám a ztroskotá to na nových. nebo to neztroskotá ani na starých ani na nových ale na něčem co jsi za chybu nikdy nepovažoval a ani nepovažuješ, ale druhá strana ano. ve vztazích poučení z předešlých chyb málokdy funguje tak jak by člověk chtěl (tzn. zabrání jejich rozpadu), obvykle jen prodlouží jejich existenci.


jo, a pokud jsi si fakt tak jistej tím že jsi nedělal žádný chyby, tak si klidně můžeš říct že ten rozchod byl pro tvoje dobro, protože slečna to očividně nebrala tak vážně jako ty a čím později by jste na to přišli, tím by to bylo horší.

alt
Anup • Významný muž 20.5.2012 22:46

FF: Je to sice trochu bizarní názor, ale něco na tom možná je...

alt
Delffy • Osvícená žena 20.5.2012 20:20

Naprosto Ti rozumím. Moje dva minulé vztahy skončily díky nevěře partnera. Myslela jsem, že je to pro mě konec světa. Navíc jeden partner dokonce po nevěře chtěl stále zůstat se mnou, ale to jsem odmítala. Ale i tak bylo strašně těžké mu říct, že je konec, když jsem ho milovala. Na tohle není lék. Asi opravdu jen čas pomůže a hlavně nepřestat věřit v novou lásku. Mě to trvalo necelé dva roky. Hodně štěstí.

alt
FireFly • Lady 20.5.2012 14:23

Nedělej z toho zas takové bum .. kurva nebo kurevník? to je tvůj uhel pohledu a já ti nabídla ten svůj .. jen sex ? důležitý možná je jak pro koho .. jsem žena a také mám kamarádky ženy a většinou ( ne vždycky samozřejmě každy je jiny ) se setkávám s tim,že sex prostě dělají protože to po nich partner chce. A když měla sex s někým jiným evidentně se ji na tom vašem něco nelíbilo a nebo jak řikam z toho prostě vyšumělo překvapení a vzrušení .. nevím kdo jsi a jaký jsi tak nemužu dělat závěry jen říkám svůj názor.. a neříkám že je v pořádku dělat to s někým jiným,když mám doma partnera ale občas se to prostě může stát .. a kdyby jsi ji miloval tolik,kolik říkáš tak bys jí to odpustil .. Sex je založený na chemii ... i když někoho miluješ tak tě stále přitahují i jiní lidi a někdy tomu člověk podlehne.. dá se to brát jako zrada,ale né jako tragédie .. Ale každy je jiný ty by jsi to nikdy neudělal ( i když nikdy neříkej nikdy ! ) ale řekla bych že tak 60% populace ano .. a jestli tohle nemužeš skousnout tak jsi bohužel narazil na špatnou holku .. najdi si jinou .. a je to jen muj nazor ja ti ten tvůj neberu,tak mi neber ten můj :)

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 20.5.2012 11:44

MiW: přesně, taky sem si to tak spojila... v tom případě to asi nebylo všecko tak dokonalý, že.

a už minule to bylo "z ničeho nic" - jeden mi říkala jak mě miluje a druhej den rozchod...nebo tak něco.

prostě........Tuttooku, evidentně si nechceš nechat poradit ani pomoct. vzhledem k naší poště. kdybys tady přestal řešitr sračky, jak to nikdo nechápe, jen ty, a radši to začal řešit, bylo by to asi mnohem lepší. jelikož, tímhle akorát nasereš spoustu lidí včetně sebe, ztrácej s tebou čas, a ho**o z toho.
neremcej a dělej s tím něco proboha už. nešťourej, nehroť,, nenadávej, pomož si!

alt
Man in white • Vampír • Správce19.5.2012 23:05

Aha, já započítával Tvou zpověď z 20.12.2011 začínající: "Před měsícem mě opustila přítelkyně...". No jestli teď jde o tu samou holku jako tehdy, tak... ne že by se to dalo přímo čekat, ale prostě to dává logiku.

alt
Tuttook • Farář 19.5.2012 22:13

Byli jsme spolu přesně rok, žádné dva měsíce. Komentář FireFly mě opravdu dostává...co to plácáš za nesmysly? Že dříve nebo později podvede každý? Takže každý člověk na světě je teda kurevník (kurva) podle tebe?? Píšeš opravdu nesmysly. Já s čistým svědomím říkám, že bych svojí přítelkyni nikdy nepodvedl. Když jsem byl v období, kdy jsem žádný vztah neměl, tak jsem měl sex s různými holkami, ale jakmile jsem měl vztah, přítelkyni, tak pro mě ostatní ženský přestaly existovat (myslím co se týče sexu). Prostě s čistým svědomím říkám, že bych nikdy svojí přítelkyni nepodvedl. Znám svoje svědomi a moje svědomí by mi to nedovolilo. FireFly, takže podle tebe je v pořádku, že má s někým sex, když miluje mě??? No to si snad děláš srandu, ne?? Jak můžeš vůbec napsat, že to byl "jen sex". Jak "jen sex"?? Sex přece není žádný "jen"!! Sex je sakra důležitá věc ve vztahu. Takže podle tebe je prostě normální, když máš vztah, si šukat kde chceš, protože vlastně o nic nejde, protože pořád svého přítele miluješ?? No...máš velmi zvláštní pohled na svět. A jestliže mě miluje a její srdce je pořád moje, tak proč sakra podvádí????

alt
FireFly • Lady 19.5.2012 17:47

že tě podvedla? dříve nebo později to udělá každý ... ale většinou se o tom nikdo nedozví ... lidi nejsou stvoření k monogamii ... navíc pokud to byl jen sex a miluje tebe .. dá se to brát jako podvod ? její srdce je pořád tvoje ... navíc někdy zahrnovat někoho až příliš je právě ta chyba... když máš doma hodného ňoumu, co uděla všechno, co chceš neni už to přece žadne vzrušení ... je to nuda ..

alt
Black_rainbow • Farářka 19.5.2012 12:07

A jak dlouho jste spolu byli? Nevěřím lidem, co vykřikují do světa o velikosti své úžasné lásky a ještě k tomu ani nedokážou odpustit. Nechci, aby to vyznělo, že jí bráním, nesnáším lež, ale tvoje idealistické řeči mě docela dostávaj. Každej dělá ve vztahu nějaké chyby a říkat, že ty ses choval naprosto vzorně je prostě mimo realitu, čímž ale neříkám, že si za to můžeš, to ani náhodou, jen prostě nechápu tvé vnímání světa, které ti jen přináší psychické problémy.

alt
Man in white • Vampír • Správce19.5.2012 09:58

Vy jste to tu pěkně roztočili

Hele třeba jsi jí zkrátka nesednul. Myslet si, že "zahrnovat láskou, nekřičet, neublížit" rovná se automaticky dobrý partner, to patří do hollywoodských bijáků. Reálný život je spíš nezávislý film. Jsme jedineční lidé a každý potřebujeme něco a někoho jiného. Jeden nemůže být univerzální partner pro všechny. Spočítal jsem to tak, že jste spolu byli max. 2 měsíce, tedy to na mě působí dojmem, že začala zjišťovat, že nejsi úplně ten, koho by ke své povaze potřebovala. A protože neměla koule na to Ti to otevřeně říct, tak si začala život zařizovat po svém. Whatever. Však to zvládneš

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 19.5.2012 00:30

tím že věříš na osud by se ti to mělo všecko o dost zjednodušit. měl bys přemejšlet o souvislostech, který ale někdy můžeš vidět až s velkým odstupem času. a prostě věřit, že všechno dobře dopadne a všechno se děje pro něco. taky to tak beru, je to dost osvobozující.

alt
Tuttook • Farář 19.5.2012 00:24

Všecko jsou to kurvy....

alt
Anup • Významný muž 19.5.2012 00:20

Myslím, že to trochu zjednodušuješ. Já říkám, že si nemyslím, že to jde jen tak hodit za hlavu, to jsem tady, ani MB ani jednou nenapsali.
Já taky závidím lidem, kteří některé situace zvládají s přehledem a já ne. Tak to má ale každý, každý člověk má v životě něco, co je pro něj těžší než ostatní věci. Tak když víš, že je pro tebe extrémně těžké vyrovnat se s nevěrou, tak se podle toho můžeš zařídit. Můžeš o tom začít číst literaturu a pracovat na tom a pochopit to do hloubky, může ti to pomoci. Můžu ti dokonce poslat perfektní stránky, kde určitě najdeš inspiraci, tu bych tady doporučil úplně všem mimochodem. www.bibliohelp.cz
A když jsi byl ve vztahu dobrým partnerem, tak je to mínus té holky.

alt
Tuttook • Farář 19.5.2012 00:18

Anupe i MilujuBublinky, díky za komentáře. Ještě jednu věc vám povím. Já věřím v osud a v to, že některé věci se nám tady na zemi mají prostě stát, abychom se něco naučili. Je to určitá škola. Prostě jsem si tím měl projít, tak si tím procházím. Plním svojí karmu, i když takhle bolestivě. Je to prostě můj osud a ani kdybych se posral, tak s tím nic nenadělám. Musím si to vytrpět.

alt
Anup • Významný muž 19.5.2012 00:16

To se tady celou dobu snažím říct. Kdyby všichni jednali tak, jak se od nich čeká, to byl úplně jiný svět. Jsi mladý, je lepší, že se to stalo ted, než kdyby se to stalo po deseti letech. Ber to tak. Nejspíš tě čeká něco lepšího.

alt
Tuttook • Farář 19.5.2012 00:14

Závidím lidem, kteří dokážou takovouhle věc hodit jen tak za hlavu a říct si "No a co, život jde dál...".....i když...na druhou stranu jim vlastně ani není co závidět. Protože lidi, kteří to dokážou jen tak bez sebemenší bolesti hodit za hlavu jsou pěkní chudáci, protože nevědí co je to láska. Kdyby to věděli, trpěli by taky...

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 19.5.2012 00:03

protože se prostě asi nechá krátkodobě svýst nějakejma pocitama a racionalitu odhodí stranou. mimochodem, všichni víme, že tohle se netýká jenom žen. možná si byl na ni až moc hodnej, tak si tě moc nevážila:)

tím že to budeš furt takle hrotit fakt nic nevyřešíš. vim že to asi není to, co bys chtěl zrovna slyšet, ale i v tvým nejlepším zájmu bys jí měl časem odpustit. aspon se o to pokusit.

jinak ty děláš, jak kdyby se lidi vždycky chovali racioálně a normálně:) mně stačí si jednou za měsíc pustit zprávy, nebo krimi zprávy a nestačim se divit, co ty lidi v mozku nosej(:

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:57

Já se z ničeho neobviňuju, vždyť jsem v té zpovědi psal, že všechno, co jsem v tom vztahu dělal, bylo v pořádku. Byl jsem "vzorný přítel". Moje vina to není. Jen prostě nechápu, kde se v ženských bere to, že mají přítele, jsou zamilované a přesto ho podvedou...kde se to v nich sakra bere??? Je to jako kdybys měl super nové auto, měl bys z něj radost...a potom bys to s tím autem bezdůvodně a naschával nakouřil do stromu...Kurva proč??????

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:53

To chápu. Proto jsem ti psal, aby ses nezaobíral otázkami proč. Nejlepší by bylo na to nemyslet vůbec, čehož jde docílit jedině tak, že budeš myslet na něco jiného, tzn. dělat něco, u čeho se musíš soustředit.
Doufám, že chápeš z toho, co jsme ti s MB napsali, že to není něco, za co by sis měl klást vinu. To podvedla ona, ne ty. Ale neznamená to, že všechny ženské jsou cizoložnice. Zregeneruj síly a sám po nějaké době třeba zjistíš, že tu důvěru se mít vyplatí. Jen nepropadni nějaké zvrácené sebeobviňovací logice, které často lidé v nějaké vypjaté situaci propadají.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:49

Já tohle odpustit nedokážu. Je to prostě neskutečná zrada....a jen se bojím toho, jak dlouho se z toho budu dostávát. A hlavně...jak zase začít nějaký ženský věřit...

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:45

Znám páry, které navzdory nevěře fungují už roky a podle všeho jim to funguje dobře a tvrdí to - samozřejmě jaká je pravda, to je otázka.
A co si myslím... Já si myslím, že to odpuštění nepříjde ze dne den, že si určitě takové páry procházejí hodně nepříjemnou krizí a třeba se i na čas rozejdou. Ale dost z nich zase skončí spolu, když zjistí, že toho druhého vlastně nechtějí ztratit a že ta další šance už je poslední. - To samozřejmě nevím, to si myslím, a v okolí mám takové asi dva případy, což není samozřejmě žádný relevantní výzkum.

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 18.5.2012 23:44

já myslim že i jo. záleží na lidech. ale ty mezi nima nejseš. tak nad tím nediskutuj a popřemejšlej o tom, co ti píšu do pošty.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:40

A ty věříš tomu, že se nevěra dá prostě "přejít" a všechno bude jako dřív? Jako kdyby se nic nestalo?? To je přece blbost...

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:39

Možná jo, možná ne, to už ví jen oni.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:37

Páry, které si nevěru odpustit dokázaly, už nikdy nebudou takové jako předtím. Jeden druhému už prostě nemůžou nikdy věřit....

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:35

Možná právě z takového názoru pramení tvá bolest a hledání chyby v sobě. Ale co když se mýlíš? Co když to tak není? A co páry, které si nevěru odpustit dokázaly? Ty jsou zničené?

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 18.5.2012 23:34

já si myslim, že pokud v tom nehrajou roli omamný látky, každej by si měl bejt schopnej uvědomit, za jaký hranice už nejít.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:32

Milý Anupe, podvést svojí lásku není chyba....to je něco víc než chyba. To je absolutní, vědomé a uvědomělé ZNIČENÍ všeho hezkého co mezi vámi je. Aniž k tomu ten co podvádí nemá sebemenší důvod....

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:28

MB: Stát se to může každému. Nikdy člověk nemůže vědět, co se stane a sebectnostnější člověk může udělat přešlap. Nejsou to špatné holky, jenom udělaly blbost a taky za ni mnohdy zaplatily rozchodem s partnerem a byly z toho třeba dlouho v háji.
Jinak s tím spánkem a s AD máš pravdu, dělá to často, zvlášť těsně po nasazení.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:26

Anupe, vždyť já s ní samozřejmě nejsem. Hned jakmile jsem se to dozvěděl, jsem se s ní rozešel.....Už bych se jí nemohl ani dotknout.

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 18.5.2012 23:26

Anup: to máš teda hezký kamarádky

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 18.5.2012 23:25

Anup: to máš teda hezký kamarádky

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:24

Jo tak, špatně jsem to přečetl, vy už spolu nejste...

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:24

Jak říkám, ženy to vnímají jinak než muži. Pro ně je to jakoby nevěra až ve chvíli, kdy něco cítí k někomu jinému.
Ale pokud si teda myslíš, že ten podvod znamená, že tě nemiluje, tak proč v tom vztahu stále jsi?

alt
MilujuBublinky • Osvícená žena 18.5.2012 23:23

no, za rozchod bejt rád rozhodně můžeš... protože ses zbavil holky, který si nemoh věřit. akorát si to nevěděl. jenže nějak se to zjistit musí.
nezabejvala bych se tím, proč to udělala... taky si myslim, že je to často zkratovitý chování. což toho člověka neomlouvá, ale nemá cenu hledat chybu v sobě. hlavně se tím moc nezabejvej, abys byl schopnej příště zase věřit.
proč to udělala? já ti řeknu proč, protože to byla asi blbka. nevrátíš to zpět a znova do toho taky nepůjdeš. je to minulost. snaž se to brát bez emocí. pokud se ti chce řvát, mlátit do něčeho, brečet...tak to udělej. nedrž to v sobě, ale snaž se dostat do stádia lhostejnosti. chce to ale čas, takže tím pádem taky trpělivost.
na dobrý spaní dobře fungujou bylinky. kdybys nevěděl co s čím, tak mi můžeš napsat, něco ti naordinuju (: se špatným spaním mám svý zkušenosti. a taky není vyloučený, že to máš právě kvůli AD.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:20

Já bych svoji přítelkyni nikdy nepodvedl. Nikdy jsem to neudělal. Jsem-li zamilovaný, tak přece nemám důvod podvádět!!!!!

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:17

Netýrej se takovými otázkami. To možná neví ani ona sama, ty jsi někdy neudělal něco a nevěděl proč? Nejspíš ani nechtěla, možná je ji to taky líto a trápí se teď nad svou blbostí. A pokud ví proč, tak se ji na to můžeš přece zeptat, i když zeptej se prvně sám sebe, jestli ti jakákoliv odpověď dá nějakou úlevu. Mě nikdy nikdo nepodvedl (takže nevím, jaké to je), protože ani neměl jak, ale mám spoustu kamarádek, které podvedly a každá toho litovala. Navíc intimní sblížení ještě nemusí mít s láskou nic společného, díváš se na to mužským okem. Ženy jsou například nevěru schopny odpustit, pokud ten chlap k té milence necítil nic a bylo to jen fyzické. Muži mají naprosto opačný pohled, ale zkus se na to alespoň na moment podívat tak, že jakoby tu lásku z jejího vnímání v tu chvíli nejspíš ani nezradila.

alt
Tuttook • Farář 18.5.2012 23:11

Ale proč tu chybu udělala?? Proč?? Když neustále tvrdila, jak mě miluje.....co jí vedlo k tomu mě podvést??

alt
Anup • Významný muž 18.5.2012 23:02

Některé mé kamarádky si takhle hrají často s klukama, kteří to nejlepší ze sebe nabízejí zadarmo. Berou a neplatí.
Nicméně emočně ti asi nemám jak pomoct, podrobnosti neznám ale nevěra nejčastěji vzniká spontánně jako zkrat a chyba. Podvedený partner to má ale nejhorší, ten život v partnerství asi člověk půlí dvěma a teď někdo švindluje a nese půlku půlky, zatímco ty neseš pořád stejný díl.
Pokud se přes to nepřeneseš, možná je načase zvážit setrvání v takovém vztahu, než dělat to, že se budeš trápit ty a třeba i ona - protože tyhle tvé pocity nejdou nikdy úplně skrýt a ani bys to stejně nakonec nevydržel.
Lidé dělají chyby a nikdo není dokonalý, tak prostě udělala chybu.